Sunday, October 09, 2022

15 ani de la Iepurasul Urban...

nici nu mi-am dat seama ca luna trecuta s-au implinit 15 ani de la prima mea banda desenata publicata! pe 12 septembrie 2007 incepeam serialul saptamanal Iepurasul Urban in ziarul COMPACT din Bucuresti. Doamne ce-mi mai placea sa vad dimineata la metrou cum zambeau oamenii pe sub mustata cand ajungeau la desenele mele de mana, scanate si cu cadre trase in corel... si nu-mi venea sa cred ca sunt platit pentru asta si fara sa planific am transformat desenatul profesorilor in ultima banca intr-o... meserie! timp de 2 ani in fiecare saptamana a trebuit sa produc un episod legat de viata in Bucuresti fie ca aveam sau nu timp, chef, inspiratie. asta m-a facut sa invat sa lucrez dupa un deadline clar si m-a orientat iremediabil catre povesti scurte si amuzante in doar cateva cadre. multumesc Horia Ghibutiu si Laura Nica pentru incredere si scanteia care m-a bagat pe drumul asta


toate episoadele cu Iepurasul Urban [aici]

No comments:

Post a Comment