Tuesday, December 28, 2021

Asterix in limba romana (Egmont Romania)

doar 4 din 6 titluri Asterix, Egmont Romania 1994-2000. dupa revista Mickey Mouse, astea au fost primele benzi desenate "serioase" pe care le-am citit. primul album il stiu si acum pe de rost si nu intelegeam de ce design-ul personajelor se schimba de-a lungul albumului... ca sa aflu mult mai tarziu ca prima poveste a fost  desenata si publicata episodic in revista Pilote, d-aia si fiecare pagina e plina de glumite pentru ca trebuiau sa functioneze si singure
 

2 comments:

  1. Salut, am dublura volumele 5 si 6 daca te intereseaza. Accept schimburi cu ce imi lipseste din colectia personala.

    ReplyDelete
  2. oo da! le vreau pe amandoua!!! :) zi-mi ce-ti lipseste dar am putine dubluri de prin colectia de Mickey Mouse si cam atat... dar pot sa le cumpar daca nu ceri greutatea lor in aur :)

    ReplyDelete