Thursday, October 21, 2021

prada de la Brasov


Asta e prada mea dupa 4 zile pline la Festivalul de Benzi Desenate Istorice Brașov. Am intalnit vechi prieteni si mi-am facut unii noi, am descoperit multe benzi desenate tari in expozitie si in catalog, dar cel mai mult m-a impresionat numarul mare de copii talentati care au cules istorii din familie si au desenat pentru concursurile din cadrul festivalului. Ma bucur sa vad ca atelierele online pe care le-am tinut si distribuirea manualului CUM SA FACI WEBCOMICS au contribuit si ele la acest succes! A fost intr-adevar o editie INTERNATIONALA a festivalului si imi place sa cred ca am ridicat stacheta cand vine vorba de evenimente dedicate benzilor desenate. Multumesc Ioana Schiopu si Pepene Nicolae pentru oportunitatea de a duce impreuna benzile desenate istorice in Romania la un nou nivel!

No comments:

Post a Comment