Friday, January 01, 2021

artvsartist 2020


desi un an foarte enervant, anul precedent, al carui nume nu il vom pronunta, a fost un an chiar bun si plin de proiecte interesante atat profesionale cat si personale: am inceput lucrul si ne pregatim de lansarea serialului de animatie "Banciu, detectiv animat", am inceput colaborarea cu Ollie's Bargain Store; "Capsula de cultura" mi-a dat ocazia sa fac ilustratii istorice dar si ateliere online de desen pentru copii, care vor continua si anul asta. Am continuat sa fac jocuri si benzi desenate pentru revista "Amintiri din copilarie" si webcomicuri pentru Auzite în RATB, si, printre multe alte proiecte de animatie, ilustratie si benzi desenate, am avut si putin timp disponibil pentru proiecte personale cum ar fi scc.comics si Make Dacia great again. Din pacate anul asta n-am putut organiza BucurestiComicsFest si trebuie sa recunosc ca mi-au lipsit evenimentele unde faceam caricaturi live dar sper sa recuperez anul asta si de asemenea sa reluam aparitiile Revistei COMICS. daca 2021 va fi cel putin la fel de productiv, atunci cu siguranta va fi un bun si la fel va doresc si voua! energie si inspiratie sa avem ca restul se rezolva!

No comments:

Post a Comment