Tuesday, December 31, 2019

bilant 2019


si 2019 a fost un an bun! am inceput prin a crea mascota Campionatului European de Lupte Bucuresti 2019, adaptata si intr-o figurina stickUSB, am intrat in gasca BMC pentru care am facut grafica albumului lor de debut 404 ERROR si chiar am aparut intr-un clip de repareala maxima! (va pupa fratele si mersi Macalan ca m-ai bagat pe felioasa)

webcomicul Auzite in RATB a luat premiul Bucuresti ComicsFest pentru cel mai popular webcomic romanesc (131.000 likes facebook) si a avut anul asta campanii cu 7UP, KFC si RedBull (multumesc Alina ca imparti conceptul Auzite in RATB cu mine).

2019 a fost un an bun si pentru caricaturi la evenimente, avand ocazia sa desenez cot la cot cu artisti consacrati in domeniu cum ar fi Valentin Chibrit. am continuat sa fac benzi desenate pentru revista Shukar, a carei editie in engleza e distribuita mai in toata Europa (thanks to my old friend and mentor Harald Medboe).

Make Dacia Great Again a cucerit fani noi, carora le ofera grafica a 10 ilustratori! multumesc Ruvix ca faceti acest proiect posibil! pluuus: cine a mai avut un DAC VIU la Street Delivery, CINE?! :)) (mersi mult Andrei)

si anul asta am creat zeci de pagini cu jocuri, enigme si benzi desenate pentru Amintiri din copilarie, revista distribuita in scoli din toata tara (multumesc Andreea si Iulia! cand eram mic toata ziua rezolvam joculete si acum sa le creez eu la randul meu pentru urmatoarele generatii e un VIS devenit realitate)

Bucuresti ComicsFest 2019 a fost un succes aproape neasteptat, gratie unei locatii mai mult decat prietenoase - ComicsClub si a sprijinului Wacom, Grafic si Targul Cartii. au fost peste 50 de autori in expozite, live drawing-uri, ateliere, animatii, standuri, aleea artistilor si prima editie a premiilor Bucuresti ComicsFest. un mare multumesc tuturor care puneti umarul la realizarea acestui eveniment!

finalul de an a venit cu un proiect cu totul special - o propunere facuta directorului Muzeului de Istorie Brasov s-a concretizat, dupa multa munca, in "Istorii din '89 in benzi desenate" - cel mai mare album colectiv de benzi desenate 39 de autori in 212 pagini de banda desenata si primul despre acest subiect publicat in Romania!

tot in 2019 am reusit sa editez (doar) 2 numere din Revista Comics dar m-am ocupat non-stop de promovarea a tot ce inseamna benzi desenate in Romania si chiar mi-am permis sa-mi dau cu parerea despre reteta unei benzi desenate de succes. am desenat Greuceanu in benzi desenate impreuna cu Alexandru Ciubotariu pentru editura Casa Radio, am publicat prima carte pentru copii 1-3 ani concept propriu "Vacuta Muuu" inspirata de propria odrasla si am facut noi animatii pentru CevaMarunt. am continuat sa desenez personaje de pe strada si desene marca scc.comics, dar nici pe departe atat de multe pe cat mi-as fi dorit... am mai facut o gramada de caricaturi digitale, character design, afise si grafica pentru Salonul Bicicletei si Targul SF & Fantasy Final Frontier si altele

a, si mi-am facut si un fel de site: smokingcoolcat.wixsite.com/smokingcoolcat

pe langa toate astea am participat la Comic Con, Street Delivery, Salonul de Benzi Desenate de la Constanta (care s-a suprapus din pacate cu Festivalul International de Benzi Desenate de la Sibiu), bineinteles Bucuresti ComicsFest si Festivalul de Benzi Desenate Istorice de la Brasov si am avut super expozitie personala la lansarea BMC in club Fabrica.

parca de abia acum imi dau seama ce an plin a fost! multumesc tuturor care m-ati bagat in seama!

No comments:

Post a Comment