Wednesday, February 27, 2013

Wednesday Comics: Tipi Tip





Tipitip e un personaj de benzi desenate turcesti, creat in 1974 de Bülent Arabacıoğlu pentru Kent Food Industries si a ajuns cunoscut publicului sub forma de surprize. Gasiti aici si aici o vasta colectie de astfel de surprize. Eu unul cred ca ma amuzam descifrand si colectionand surprizele cu Tipitip inainte sa stiu ce-s alea benzi desenate. Am si acum colectia aproape completa. 



Autorul lui Tipitip inca mai deseneaza aventuri cu personajul care l-a consacrat: bulentarabacioglu.com/anasayfa.htm

4 comments:

  1. stefan1:49 PM

    Dar nu era si o marca de guma de mestecat numita Bibib?

    ReplyDelete
  2. Mai are cineva din surprizele tipitip sau alte surprize ? crispburned@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Andreea2:12 PM

    Daaaa!!!!! Ce amintiri! Eu strangeam Tipitip, frate-meu strangea Turbo si Final. Pentru ca invatam la scoli diferite, aveam anturaje diferite, asa ca eu ii faceam rost de "turbe" si el mie de "tipitipe" de la cei care nu le colectionau. Datorita tie am aflat din site-ul ala din link ca sunt peste 1000 de surprize in colectie: https://guminserts.wordpress.com/11-tipi-tip Esti sigur ca le ai pe toate? :)

    ReplyDelete
  4. Eu inca mai colectionez.
    Seria completa: Kent Turbo 1-50

    https://www.youtube.com/watch?v=eqaisLsSuWU

    ReplyDelete