Thursday, October 27, 2011

Obraznic

4 comments:

  1. Anonymous9:49 PM

    Buna! Astazi am aflat si eu de Revista Comics si ma bucur ca vad ca mai sunt si la noi oameni pasionati de b.d. Referitor la Proteus, cele 2 numere scanate de tine le am si eu. Stii cumva daca seria a continuat? Daca da, te rog sa scanezi si numarul urmator. De asemenea as dori sa iti aduc in atentie creatiile unui prieten de-al meu, pentru asta insa am nevoie de acordul sau, o sa iau legatura cu el si ne mai auzim. El a creat b.d dar majoritatea cu super-eroi. Ne mai auzim :-)

    ReplyDelete
  2. Anonymous9:56 PM

    Scuze, acum am vazut ca e si nr 3 scanat, de cand l-am cautat :-), proabil din cauza entuziasmului nu l-am vazut de prima oara. Nr. 2 iti lipseste pe care il am eu :-) . Daca il vrei sa ma anunti ;-)

    ReplyDelete
  3. ce ai deja scanat poti sa urci direct pe issue.com (sau imi dai mie pe mail si urc eu) si de acolo iau si pun pe site si pe blogul revistei

    ma bucur ca ne-ai gasit si ca-ti place ce facem ;)

    si asteptam cu interes paginile prietenului

    ReplyDelete
  4. Foarte drăguţă asta pocuşoru' obraznic! Felicitări!

    ReplyDelete