Wednesday, February 23, 2011

Revista COMICS nr.2 si revistacomics.ro

Cu deosebita placere va anunt lansarea Revistei COMICS nr.2 si a www.revistacomics.ro, prima revista online de comics si benzi desenate din Romania.

Dupa succesul (neasteptat) online al primului numar (12.000 de cititori in mai putin de o luna conform issue.com), am hotarat sa duc mai departe acest proiect. Revista va aparea o data la doua luni si va fi in primul online, ca sa ajunga la cat mai multi oameni, dar si tiparita (in functie de buget). Pentru numarul 2 am reusit sa strang la un loc 12 artisti de pe la noi, un interviu, cateva articole interesante si cele mai recente aparitii in domeniu.
Pe www.revistacomics.ro veti gasi atat revista (pe care o puteti si comanda prin posta) cat si o pagina dedicata artistilor care au contribuit la acest numar si o librarie online ce cuprinde alte reviste si albume de benzi desenate, chiar si fragmente de romane grafice, monografii sau alte publicatii din domeniu.

7 comments:

  1. Nu te mai felicit inca o data, la o distanta de o postara, ca intru la banuieli... :)
    Prietene, stii ca-s abonat. Cum ai pe mana numarul pe hartie trimite-mi-l (ai adresa mea) si banii ti-i trimit ramburs! :) Abia astept sa o citesc pe hartie.
    Pana una alta mi-am luat de la kiosk-ul de ziare toate benzile desenate pe care le-am putut gasi. Pentru documentare. Le-am luat si pe alea pentru 5-7 ani! :)

    ReplyDelete
  2. A... poate mai gasesti un exemplar si din primul numar, mi-ar placea tare mult sa am colectia completa. :D Dau oricat!

    ReplyDelete
  3. Anonymous12:23 PM

    superb! bravo

    ReplyDelete
  4. prea tareee!!!!!superrrr!!!!

    ReplyDelete
  5. Multumesc!
    Voi contribui cu placere.

    ReplyDelete
  6. felicitari pt nr.2 al reviste si il asteptam pe 3,4,...2308,.... :))

    ReplyDelete
  7. Mda tare, dar nah unde e Bursuc ca nu-l vad!???? Glumeam....f tare ideea, f tare revista, f tare ca ai reusit sa ii strangi pe toti......bv!!!!!

    ReplyDelete