Tuesday, April 20, 2010

Inspectorul Danger - Enigma nr 29

Daca poti dezlega misterul (cu dovezi si argumente clare) lasa un comentariu. Fii atent la toate indiciile! Primul dintre voi care rezolva 3 cazuri imi va propune un scenariu de enigma pe care s-o ilustrez, plus o foto-caricatura.

Si cu asta incheiem concursul nostru de rezolvat enigme pentru ca s-a terminat revista. Sper ca v-a placut sa cititi benzile desenate si sa rezolvati o enigmele lui W.W. Olsen prin personajul sau Inspectorul Danger si daca aveti scenarii coerente de enigme imi puteti trimite pe mail si eu voi incerca sa le ilustrez.

Puteti revedea toate enigmele: [aici]

12 comments:

  1. Tipul care doarme. S-a ridicat, a furat portofelul si s-a asezat la loc. Dar a omis ceva cand s-a asezat. :)

    ReplyDelete
  2. Anonymous7:14 PM

    nu avea portofelul la el.enigma asta chiar e ciudata

    ReplyDelete
  3. caraulescu7:18 PM

    tipul care doarme.
    s-a ridicat, a furat si si-a pus revista inapoi invers

    ReplyDelete
  4. Ahile7:25 PM

    Tipul care dormea, are revista pusa invers (vezi cercul si patratul de pe coperta de pe fata personajului, sunt pozitionate diferit in ultimul cadru fata de primul cadru).

    ReplyDelete
  5. @Stefan de ce nu ai spus CE ANUME a omis?

    @caraulescu asta era indiciul, ai castigat! dar oricum am sa-ti fac o fotocaricatura nu? :)

    ReplyDelete
  6. ah in sfarsit cand am descoperit si eu singur vin prea tarziu :))

    ReplyDelete
  7. Intrebare: de ce in imaginea 4 proprietarul are papion si in celelalte cravata?

    ReplyDelete
  8. @Dragos - ma speriasem! credeam ca e si proprietarul implicat :) dar nu. doar ti se pare, are cravata peste tot, uite-te mai bine ;)

    ReplyDelete
  9. Hmmm, eu cred ca vad bine, totusi. Voua nu vi se pare ca in scena in care descopera ca i s-a furat portofelul, acesta are papion?
    Nu am spus ca ar fi si proprietarul implicat (este evident hotul :D), doar ca mi s-a parut ciudat ce am vazut!

    ReplyDelete
  10. turquoiseV8:19 PM

    Dragos are dreptate:))

    ReplyDelete
  11. aaaaaaa asa e! in cadrukl 4 unde cauta ceva in palton are intr-adevar papion! lol eu m-am grabit si comparasem doar primul cadru cu ultimul.

    dap, se pare ca s-a strecurat o mica greseala. se mai intampla :)

    ReplyDelete
  12. M-am gandit sa nu stric surpriza pentru ceilalti. :) Oricum fiind ultima enigma nu mai aveam cum sa mai castig o caricatura. :))

    ReplyDelete