Wednesday, November 25, 2009

Bye bye bike

Inevitabilul s-a intamplat: ieri mi s-a furat SI MIE bicicleta! Foarte pe scurt: mi-am legat-o si nu mi-am mai dezlegat-o!

Cu DOUA lanturi am legat-o ziua in amiaza mare, la scara unui bloc, pe un trotuar circulat SI cu doua babe pe o banca langa ea! Cand ies din bloc ia bicicleta de unde nu-i! Mai ramasese doar o baba pe banca si imi spune "Pai cum, nu era a lu' omu' ala?!?", apoi imi spune ca 10 minute s-a chinuit s-o dezlege cu un cutit si o piatra! Asta-i tehnica... Politia bineinteles ca ridica din umeri... Mai mari sunt sansele sa dau eu nas in nas cu bicicleta mea la altu' pe strada decat sa mi-o recupereze vreodata politia (cu "p" mic)... Oricum vroiam sa-mi iau una noua.

Puteti vedea [aici] aventurile mele cu bicicleta.

10 comments:

  1. Scuze prietene. Chiar imi pare rau pentru tine :(

    ReplyDelete
  2. naspa treaba!!! stii ca esti prea slab ptr a mea :))

    ReplyDelete
  3. Condoleante. Explica-mi si mie o chestie. La cate biciclete se fura pe la voi ai zice ca e un oras doar de biciclisti. Cand colo dai numai de masini. Ce dumnezeu se intampla? La aprox. 1,9 mil locuitori tre sa aveti cam 4 mil de biciclete (le-am adaugat si pe cele disparute din Paris). Trist ca, in ziau de azi se mai intampla asemenea lucruri. Cat despre politie (tot cu p mic) ma mir ca te-ai mai dus pana la ei. Sunt de o comoditate iesita in comun. Daca nu ploua cu biciclete sau nu arunca lumea cu ele in ei sunt slabe sanse sa gaseasca vreuna din cele furate.

    ReplyDelete
  4. TeeTY8:26 PM

    de stiut: 2 lanturi nu sunt de ajuns! Pentru noua bicicleta sa folosesti metoda 'n-o scapa din ochi niciodata'

    ReplyDelete
  5. Jalane11:25 PM

    WTF????? Acum am vazut!! Nu-mi vine sa cred, that's my nightmare ca nu iti zic cat am dat pe a mea pliabila :| Din cauza asta cand ies cu bicicleta nu imi programez sa fac NIMIC, gen nici sa imi iau un corn, ca mi-e ca ma trezesc fara. Ceea ce e aiurea ca inseamna ca nu o pot folosi ca mijloc de transport, ci doar de agrement... I'm sorry dude...:(

    ReplyDelete
  6. Jalane11:26 PM

    P.S: In ce zona se intampla asta? Sa stiu si eu unde sunt cele mai proaste babe...

    ReplyDelete
  7. eh... am inteles-o pe saraca baba de ce n-a reactionat... i-a fost frica de dubiosul inarmat cu o piatra si cutit... chiar n-avea ce sa faca... doar sa strige dar nu avea nici o garantie ca s-ar fi bagat cineva... din pacate traim in romania...

    ReplyDelete
  8. pe langa primaria sectorului 2 s-a intamplat (pe str Avrig mai exact)

    ReplyDelete
  9. RIP bicicleta... sau e Walk in Peace???... anyway condoleante

    ReplyDelete