Monday, October 05, 2009

Windows Comics

Ta-daaam! Am fost ocupat in ultimul timp si sunt mandru sa va prezint prima mea revista de benzi desenate, pe care am copt-o impreuna cu cei de la McCann PR si MRM Worldwide cu ocazia lansarii Windows 7. Revista a fost distribuita gratuit pe la evenimentele de promovare a Windows 7. Mai multe puteti afla pe pe site-ul campaniei, unde, deocamdata, puteti vedea doar episodul pilot, urmand sa fie updatat cu celelalte 11 episode.

site-ul official: www.fii-destept.ro

PS: sunt foarte mandru de asocierea brandurilor Microsoft, McCann Erickson si Smokingcoolcat. He he he. Multumiri speciale: Deliei, Cristinei Florea (scenarii), Atenei si lui Mihnea.

6 comments:

  1. This is a cool blog! these are some good subjects. You know there is another website to blog on. You can make your own catagories. Pretty cool. Anyway I just wanted to say that everyone here is invited. Its free for everyone. loll Anyway good thoughts and in my opinion I agree with this blog 100 percent.
    Jason

    Http://women-sunglasses.com
    funny stuff.

    ReplyDelete
  2. Anonymous9:21 AM

    Gata, te-a spamat.

    ReplyDelete
  3. Felicitari, SCC! Si la mai multe! O sa ma uit prin magazine de calculatoare dupa ea! Cam cat a fost tirajul, ai habar?

    ReplyDelete
  4. Felicitari Octav !! :D
    big up!

    ReplyDelete
  5. Foarte tare Octav...vreau si eu sa-mi trim in format Pdf...o copie..thnx...aaaa....stii adresa mea de mail...k sa nu o postez aici...spre binele meu...si sa nu imi fac reclama pe blogul tau.......asta dak se poate....ms anticipat

    ReplyDelete