Friday, August 08, 2008

Name that character

Ei bine, p-asta cum il mai cheama?

12 comments:

  1. Anonymous11:24 AM

    octav sau dorian cred ca poate fi denumit specimenul

    ReplyDelete
  2. Anonymous11:45 AM

    http://www.youtube.com/watch?v=7l8mWGCeBu8

    :D

    ReplyDelete
  3. @punkeru cu ocazia asta ai castigat un desen care va ilustra dezvirginarea ta de catre un negru mare si rau :))))

    ReplyDelete
  4. Anonymous11:07 PM

    iustin

    ReplyDelete
  5. Anonymous2:12 AM

    giovani sau mercedes:))

    ReplyDelete
  6. Anonymous11:38 AM

    Lennie, `fcorz. Lennie Small.

    ReplyDelete
  7. Anonymous5:49 PM

    flaviusssssssssssss

    ReplyDelete
  8. Anonymous10:58 PM

    Abia astuia i-as zice "Maricel". Sau Marinica, Marinel, ceva d genu. Un nume diminutivat penibil. :P

    ReplyDelete
  9. Anonymous4:33 PM

    Cezarica (calul bunicului meu sau eventual un vecin de al meu)...sau Nutu a se citi Nutzu (el e scandalagiul blocului...sta be diagonala de usa mea...culmea noi niciodata nu am avut probleme cu el...spre deosebire de altii...mie imi zice "saru'mana" fara absolut nici un motiv intemeiat =)))

    ReplyDelete
  10. Anonymous4:33 PM

    *pe

    ReplyDelete
  11. Anonymous5:45 PM

    MUGUREL!

    ReplyDelete