Tuesday, September 21, 2010

Gunoieristic

4 comments:

  1. Sever Ioan Miu1:22 AM

    am si eu o mica sugestie: ai putea, macar odata pe luna, sa faci o caricatura de un lucru din prezent din Romania de care sa fim mandri?
    Exista o realitate cruda, dar exista si una frumoasa , ne-ai putea ajuta sa o vedem mai des.

    Mai ales ca spui in interviul de pe Motivonti:
    "Optimismul este atunci când mergi pe stradă și în loc să privești trotuarul plin de gunoaie, privești cerul senin și te gândești că vei avea o zi minunată. Dacă tot te gândești la ceva, de ce să nu te gândești la ceva pozitiv?"

    cu prietenie

    Sever

    (uite, atat de mult vreau sa vad si ceva luminos, ca am semnat cu numele meu :)

    ReplyDelete
  2. buna idee dar cam greu :)))

    o sa incerc totusi. merci pt sugfestie

    ReplyDelete
  3. sever6:55 AM

    Ai putea sa ceri sugestii de stiri pozitive pe facebook :)

    ReplyDelete
  4. olahus6:56 AM

    incearca si de pe http://www.stiridebine.ro/ :)

    ReplyDelete