Thursday, September 09, 2010

Chef de chef

Don't you just looove LAME parties?

6 comments:

  1. :))) super tare, e de tinut minte asta. mi-a placut mult. am facut-o posta prin lista de mess :))

    ReplyDelete
  2. Stefan3:15 AM

    Mult prea tare postarea asta! Mi se intampla si mie si atunci imi trece prin cap cum ar fi sa dau foc la casa si sa ma uit cum ard gusterii, sa astept pompierii, salvarea, politia cu jocurile de lumini, haosul, panica... frumos, distractie! :D

    ReplyDelete
  3. Buna ziua,

    As fi interesat de un link-exchange intre motruinfo.ro si blogul dvs. Daca sunteti interesat astept un email pe admin@motruinfo.ro

    Cu respect,
    Ursu Radu

    (Dupa vizualizare as avea rugamintea ca acest comentariu sa fie sters)
    PS: Va rog includeti link-ul si titlul dorit pentru a va adauga.

    ReplyDelete
  4. punkeru6:05 PM

    ai mai facut un desen cu gluma asta, e veche. clar e inventata discutia !!!
    ce dreq ma, nu mai ai inspiratie??

    ReplyDelete
  5. daca imi arati tu ca am mai facut gluma asta io mi-o tai si ti-o dau s-o mananci :)))

    ReplyDelete