Friday, February 19, 2010

Subway people

Chiar imi place foarte mult sa desenez la metrou, e pliiin de fete, una mai interesanta ca alta, atat de expresive sau din contra, total inexpresive. O privire e de ajuns si din cateva linii, imi place sa cred ca surprind atitudinea sau chiar personalitatea celor pe care ii desenez. Toate aceste personaje le-am desenat saptamana trecuta in plimbarile mele cu metroul si inca am carnetelul pliiiin de schite, urmeaza sa le si desenez si sa le pun pe blog.

Intre timp, la ce credeti ca se gandeau persoanele de mai sus cand le-am surprins?

12 comments:

  1. SUBST. HALUCINOGENA10:32 AM

    tipa din mijloc: O fi el urat dar are bani
    tipu din dreapta jos: Ba ce seman cu Romeo Fantastik
    cel pu paza: frate! daca azi nu caftesc pe unu imi dau demisia
    moshu din stanga mijloc: se duce draq politica din romania
    tipa din dreapta sus: sper sa nul prind iar cu alta

    ReplyDelete
  2. Marian10:40 AM

    ala cu paza:Portocoale sunt .... visini?:-??

    ReplyDelete
  3. marian10:41 AM

    portocalele*

    ReplyDelete
  4. marian10:53 AM

    sau tot paznicul:Nu stiu de ce zic lumea ca noi estem prosti:(

    ReplyDelete
  5. SUBST. HALUCINOGENA11:39 AM

    sau blonda de langa cel cu "viol" : cat a trebuit sa sug pentru astia 1.000 de euro... se vede ca e criza...

    ReplyDelete
  6. Cel cu fular si caciula din stanga jos: Oare daca o mai tin pe aia mult in apartament o sa inceapa sa miroasa rau?

    ReplyDelete
  7. Anonymous12:01 PM

    Primul de sus : " O vara-ntreaga m-a tinut padureaaa..."

    Al 2-lea de sus : " Mi-a placut cum reuseste el sa puna in evidenta fenomenologia existentiala.."

    A 3-a de sus : " Gata, nu mai suport. De maine plec sa il caut pe Jack. Sper ca nu l-au mancat pestii. "

    Primul de la mijloc : " Mos Craciun si prietenii sai. "

    Cuplul - EL : Daca ii mai iau acum o masina, cred ca o mai tin o saptamana.
    EA : Sper sa imi ia o masina misto de data asta, ca daca nu nicio saptamana nu mai stau.

    Ala cret - " Doua mii patru sute doua zeci si patru impartit la noua sute..."

    Prims de jos : " Mi se pare mie sau eu nu mai am nicio puna in mana ? Rosiile meleee!! "

    Al 2-lea de jos : " A hundred days have made me older "

    A 3-a de jos : " Turcii aia sunt nenorociti. Saptamana viitoare ma duc la iubi din Angla..Ba nu, Elvetia. Depinde de situatia dinanciara...a lor. "

    Ultimul de jos - " O carolaina, pala, da jos fusta! "

    Alex. :D

    ReplyDelete
  8. Anonymous1:05 PM

    ala care sta pe scaun: sper sa nu se fi spart ouale care le-a furat

    ReplyDelete
  9. de la stanga la dreapta, de sus in jos:"cand eram tanar fecior, eram spaima muntilor...";"mantzac-as, oare cum sa dau si eu o teapa ca fratele meu smarandescu";"pacat ca nu a mai candidat tovarasu iliescu, mi-ar fi placut sa fim camarazi de partid";"ce bine-mi pare ca mi-am gasit iubit folbalist,d-abi astept sa-mi zica lumea bomba sexy";"ceapa,usturoi,patrunjel,arpacas,lumanari,colaci,bocitoare";asta e prea trist ca sa poata gandii ceva;"d-abi astept sa vina primavara sa ma afisez cu noii mei bascheti violeti";"bah se uita astia la mine de parca ar scrie viol pe fruntea mea".

    ReplyDelete
  10. Tipul stanga sus (cu rucsacul in spate) : ce mi ca umblu prin Bucuresti sau merg pe munte...tot aceleasi dealuri de zapada sunt!

    ReplyDelete
  11. Paznicul: Frate la mine in metrou nu mazgaleste nimeni peretii
    Baba din stanga jos: Oare cat o mai fi kilu de cartofi in piata la Obor!?
    Ala de langa baba: Viata e plina de kkt, iar eu sunt plin de viata

    ReplyDelete
  12. Jalane1:39 PM

    Haha! Mi-a placut replica lui Bursuk pt paznic :D

    Pt tipa cu buze mari de langa tipul urat: O fi el urat, da macar are bani. Ia uite ce buze misto mi-am tras!

    ReplyDelete