Friday, February 12, 2010

Masahe

5 comments:

  1. toaoGEO5:13 PM

    Bai nasos vreau, in primul rand, sa te felicit ca ai scris "IN MALL" si nu "LA MALL" asa cum din ce in ce mai multa lume considera ca e corect.(Ai un ou fiert de la mine ;-))
    ... si apoi sa te cert :X cum plm, ai putut sa trade-uiesti nemuritoarele iesiri in Expirat pe un masaj anost si mecanic?

    ReplyDelete
  2. Anonymous5:05 PM

    http://habarnist.wordpress.com/2010/02/13/ziua-mozolitilor/#comments

    Uite, vroiam sa te anunt ca desteptul de urssu` ti-a furat o poza de pe blog si a sters copyrightul de pe ea. :P

    ReplyDelete
  3. Jalane5:26 PM

    LOL!!! Si eu am fost in AFI cu prietenul meu si am vanat scaunele alea de masaj :D

    ReplyDelete
  4. @anonymous merci. i-am lasat comentariu, sa vedem daca remediaza...

    ReplyDelete
  5. Anonymous6:39 PM

    Scz.am luat imaginea dp google si credeam ca cel care a pus linkul pe poza nu e autorul ei.Pun imediat linkul.

    ReplyDelete