Wednesday, February 10, 2010

Mall people - La ce se gandesc?

Astea sunt doar cateva din victimile mele, surprinse sambata in Afi Mall sau cum se cheama... Oare la ce se gandeau?... nu uitati ca erau in mall.

anonymous: "azi deja am mancat un morcov, daca mai bag un mar deja sunt obeza"
Cosmin Nitu: "deci incet, apasat, pieptu si posteriorul scoase'n fata, deci incet, apasat, ..."
Subst.Halucinogena: "de abia astept sa vina a zis ca arata ca Brad Pitt"
mak: "Eu = McDonalds la patrat" de la "e=mc2"
jalane: "Hmmm...unde sa merg(/mananc) azi...McDonald's, KFC, Burger King?..."
anonymous: "de ce sa nu recunoastem ca sunt superba"
mak: "Puaf, ce preturi.. Pe vremea mea, in Cocor era mai ieftin"
ion: "uite fata ce reducere la maieutzu asta, de la 599, la 399. iau 2!"

19 comments:

  1. Anonymous4:27 PM

    tipa buna din mijloc "de ce sa nu recunoastem ca sunt superba"

    ReplyDelete
  2. aia cu poncho: "daca ar stii Buni ca i-am furat presul si i l-am gaurit m-ar ucide!" :))

    ps: ce eu n-am voie sa paticip?

    ReplyDelete
  3. Nenea de jos: Puaf, ce preturi.. Pe vremea mea, in Cocor era mai ieftin :p

    ReplyDelete
  4. Anonymous5:53 PM

    Tipa cu poncho bate spre anorexie.......ar zice....

    "azi deja am mancat un morcov, daca mai bag un mar deja sunt obeza"

    ReplyDelete
  5. Jalane7:19 PM

    Tipa de sus dreapta: "Hmmm...unde sa merg(/mananc) azi...McDonald's, KFC, Burger King?..."

    ReplyDelete
  6. @mak "nenea" de jos era de fapt un pusti plin de cosuri :))

    cred ca se gandeste: "ai zice ca am vreo 30 de ani dar de fapt am vreo 15-16"

    ReplyDelete
  7. stanga jos: "deci incet, apasat, pieptu si posteriorul scoase'n fata, deci incet, apasat, ..."

    ReplyDelete
  8. white_tiger_radu8:59 PM

    Tipul de sus, din mijloc: "Am pierdut semifinalele campionatlui pentru ce? Pentru asta ?!

    ReplyDelete
  9. SUBST. HALUCINOGENA10:14 PM

    cea din drapta mijloc (slabanoaga) : am baut o cana de apa cred ca mam ingrashat cu 10 g
    urecheata din dreapta jos : deabia astept sa vina a zis ca arata da Brad Pitt
    din stanga jos : Cum ma putut lasa pt aia? arat mai bine ca ea

    ReplyDelete
  10. Fata cu codite (dreapta jos) : "Cand o sa fiu mare vreu sa ma fac pitzi de mall...numai lume buna e pe aici!"

    ReplyDelete
  11. A, ok, Octav :)) Mie mi s-a parut ca seamana cu seismologul Hâncu :)

    ReplyDelete
  12. de la stanga la dreapta, de sus in jos: "uite fata ce reducere la maieutzu asta, de la 599, la 399. iau 2!";"frate ce-o sa mai mixez diseara in club...dau unde pun io plasele astea cu lenjerie pentru baby, ca n-am loc cu ele la avatar 3d,4d,5d,6d,7..etc.";"ce bune au fost ultimele 30 de gofre. primele 20 nu au ajut destule fructe.";"avem si pe violet, desigur";"sper sa dau de vre-un folbalist p-aci, sa dea si el un starbucks.";"oare s-or gasi p-aici pastile d-ale de a luat mutu? am ajuns deja la 45 de kg, trebuie neaparat sa mai scad 4-5 cat mai repede.";"o mai fi reducere la lenjeria aia DDD";"nu-mi vine sa cred ca nu ma lasara sa ma dau cu barcutza";"ce-o sa ma mai usture curu maine dimineatza de la aripioarele astea...poate ar trebui sa mananc si de la chinezi, poate se amplifica efectul atat de mult incat se anuleaza.". baliverne, stiu.

    ReplyDelete
  13. Anonymous1:32 PM

    prima de la stanga sus:ahamz...si zici ca e redus nu? al doilea:cine e cool?eu sunt cool.sunt cool sunt cool sunt cool. a treia:de abia astept sa ma intalnesc cu fetele sa le zic de noul meu iubit. a patra:sunt prea buna. a cincea:stang drept stang drept.ca la catwalk. 6:nu mai sunt pantofii roz la reduceri. 7:valentine`s day 8:oricum sunt urata.

    ReplyDelete
  14. Marian10:22 PM

    Tipul din mijloc jos:Nu stiu de ce zice lumea ca seman cu Einstein cu cosuri:-??

    ReplyDelete
  15. sau "Eu = McDonalds la patrat" de la "e=mc2" :p

    ReplyDelete
  16. Si pana la urma ce zic personajele?

    ReplyDelete
  17. gata! au zis! :)

    ReplyDelete
  18. nicio foto-caricatura nimic?

    ReplyDelete
  19. deja am o gramada de fotocaricaturi de facut... daca as mai face si pt asta ar insemna sa desenez toata ziua numai fotocaricaturi! (nu ca mi-ar displacea dar am si altele de desenat si de facut :)

    ReplyDelete