Saturday, January 10, 2009

Generatia Haifaiv

Ce reprezinta HAIFAIV? pai in primul rand este o sursa nesecata de materiale pentru cocalari.ro, pitzipoanca.org si altele, in al doilea rand e un loc unde frustrati fara prieteni in viata reala pot aduna pana la cateva mii de prieteni si zeci de mii de comantarii de la pitziponci si pitzipoance si de abia in al treilea rand e un loc unde prieteni (si in viata reala) pot shareui poze de vacanta, evenimente, petreceri etc. Cand a fost deturnat scopul acestui site de networking si ce urmeaza dupa haifaiv?

9 comments:

  1. daca "infecteaza" si facebook-ul we're doomed! :))

    ReplyDelete
  2. Anonymous8:24 PM

    Hai cinciu e un jeg numa ratatzi au cont p el...adik un sfat pentru totzi utilizatori d net ce au peste un neuron..stergetiva profilurile de haifaiv....

    ReplyDelete
  3. Nu inteles frustrarile voastre impotriva hai faiv-ului.
    In primul rand daca vreau sa imi fac cont o sa-mi fac, chit ca vai sunt "uncool".
    Prin prezenta animalului de sex feminin intins pe covor cu cracii dupa umeri pozat si pus pe hai faiv acel site a fost distrus.
    Pe mine hai faiv m-a ajutat sa impart poze cu prieteni, sa mai stau de o poveste un vechi prieteni plecati pe alte mari si tari.
    Hai faivul ca initiativa este bun, pacat ca Romania nu stie sa-l foloseasca cu adevarat.
    Daca tot e sa ne luam de astfel de site-uri de ce nu boicotam impotriva MySpace-ului??? Unde se gasesc 80% din emoizii din Bucuresti.

    ReplyDelete
  4. @teodemi: nu cred ca sunt frustari. Ca oricum there no way turning back. Resemnari mai degraba. Legate de faptul ca hi5 a fost creat a fi o retea sociala care sa indeplineasca anumite scopuri. Aceste scopuri au fost indeplinite insa, in mare masura, intr-o directie total opusa. Cel putin in Romania..

    ReplyDelete
  5. Anonymous12:35 AM

    "Hai cinciu e un jeg numa ratatzi au cont p el...adik un sfat pentru totzi utilizatori d net ce au peste un neuron.. stergetiva profilurile de haifaiv...."

    zice el care o arde numai in tz-uri si pentru care cratimile sunt dintr-un cu totul alt univers..

    ReplyDelete
  6. ma simt cu musca pe caciula
    http://thestick.hi.com
    insa am adunat cantitatile astea industriale de views si friends prin mijloace artificiale, deci am viata, nu?
    nu?

    ReplyDelete
  7. Anonymous11:40 AM

    au aparut forumisti plini d spume...

    ReplyDelete
  8. Anonymous3:54 PM

    Falsa problema, cinste cui te-a pus.

    ReplyDelete
  9. bineinteles ca si eu am cont pe hi5 dar cred ca am ramas fidel scopului acestui site dar fiecare e liber sa faca ce vrea, frustrat sau nefrustrat

    ps: am mai multe friend request-uri de la oameni pe care nu-i cunosc decat friends (si am ceva prieteni)

    ReplyDelete