Tuesday, November 27, 2007

cu o pusca mare...



4 comments:

  1. Anonymous12:24 PM

    Deci ba, ma uit la caricaturile tale si ma ud de fericire! Jur...

    Esti cel putin hipermeseriash, mah!

    ReplyDelete
  2. Anonymous9:37 PM

    eu nu pot asculta melodia ta... cica "accesu e restrictionat" :(. insa cand am vazut desenul si poza, nush dc, m-am gandit la "o ratusca sta pe lac o-mpusc in cap" :P un doi si trei de zero, bug mafia... dupa versu asta venea faza cu "vino la mine ca vin la tine, ca e caldura mare..."u know the rest :))

    ReplyDelete
  3. Anonymous11:19 PM

    merci mult gropare! spuse scc stergand usor o lacrima :)

    iar jalane - tare ca de obicei! mergea si "o ratzusca sta pe lac" :)

    ce e ciudat ca nici mie nu mi-a mers melodia de la servici... dar acasa merge... oricum uite-o aici ca sa-ti satisfaci curiozitatea: http://www.trilulilu.ro/smokingcoolcat/66be124dd372f4

    ReplyDelete
  4. Anonymous12:33 PM

    merci mult :D am ascultat-o, n-o stiam! e super faina, nu stiu de unde le pescuiesti... Or should I say, vanezi? :P
    P.S: m-am prins in doi timpi cine e "scc" :))

    ReplyDelete