Thursday, September 27, 2007

Leapsa cu desene

Dupa leapsa cu desktop-ul, cu screenshot-uri, cu muzica si altele (stiu ca ne-blogger-ii n-au inteles nimic dar urmeaza explicatii)... cineva, pe numele sau Dacian - http://dg.stuffo.info/ a inventat leapsa cu desene! Eu am primit-o de la Cristina Neagu adica: trebuie sa iau un desen de pe blogul ei si sa intervin cum vreau peste el, apoi sa-l postez pe blogul meu si mai apoi sa dau leapsa mai departe catre altii care sa intervina peste desenele mele si sa posteze pe blogurile lor si tot asa! Mi s-a parut foarte interesant asa ca am trecut la treaba:
Cu ocazia asta va invit sa studiati seria BIZARRO CASTING de pe blogul Cristinei, serie care mi se pare pur si simplu geniala!

Dau leapsa mai departe lui NOPER, Jeff Koval si.... Andreeam

5 comments:

  1. lol i found you by randomly viewing blogs!
    what a coincidence...
    \ive linked you back btw!

    ReplyDelete
  2. Anonymous3:16 PM

    hehehehe, super tare!! :))))

    ReplyDelete
  3. ai uitat sa editezi umbra din spate, in desenu' 2... is obsedat de detalii :|

    ReplyDelete
  4. Anonymous6:08 PM

    heh... stiu :) dar primisem de ceva timp tag-ul si m-am grabit sa postez!

    ReplyDelete
  5. Anonymous5:02 PM

    sunt onorat. o sa prestez curand.

    ReplyDelete