Sunday, September 16, 2007

Clubbing again

Vineri am fost in Music Club, pe care vi-l recomand daca va place muzica live apoi in B52, unde de abia acum am observat ce scrie deasupra toaletelor:

Si ieri am fost in Session Club la Pascal Feos.
Clubul e a lui Bita (rapperul), e chiar langa piata Cotroceni si are un program foarte variat: martea - rap, miercurea - karaoke, joia - pentru fete, vineri si sambata - in exclusivitate pentru Session Raoul, Raresh si Pedro, iar o data la 2 sapt invitati din strainatate. Duminica - jazz si soul.
Am descoperit ca am 2 noi talente:
1. Calc din greseala pe cei mai mari si mai rai din club
2. Ma bag in seama numai cu fete care sunt cu prietenul (pe care de obicei deja l-am calcat)

8 comments:

  1. Anonymous8:16 PM

    In primul rand: hahahaha pentru desenul asta si reliazarile de sub el:D
    in al doilea rand: multuuumesc ca m-ai pus la blogroll:P:P reciproca e valabila

    ReplyDelete
  2. Anonymous12:05 AM

    hehehehe... in desenele tale totusi nu vad vre-un ochi vanat. inseamna ca i-ai calcat pe aia si ai reusit sa te strecori din zona :)) tare faza..

    ReplyDelete
  3. Anonymous12:22 AM

    sunt o persoana pacifista si imi place sa cred ca si inteligenta - chiar si cand sunt imbibat in alcool - deci reusesc sa rezolv pe cale pasnica :)

    ReplyDelete
  4. Anonymous1:24 AM

    Ce înseamnă mai exact “joia – pentru fete”?!

    Hahahahahaha!! Noroc că nu porţi tocuri, că atunci ar ieşi şi cu ochi vineţi :))))

    ReplyDelete
  5. Anonymous2:54 AM

    nu stiu exact ce inseamna "joia - pentru fete"... dar te pot ajuta eu cu ceva pentru fete in fiecare zi! >:D

    (nu m-am putut abtine!)

    ReplyDelete
  6. Anonymous3:12 AM

    Că tot ziceam eu că stau prost cu dragostea, nu? hahaha :))))))

    (dap, nu te-ai putut abţine!)

    ReplyDelete
  7. Foarte tari desenele tale, n-am putut sa nu ma uit la tot ce ai postat.
    Felicitari!

    ReplyDelete
  8. Anonymous10:20 PM

    da si eu mai patzesc...desenezi super mijto

    ReplyDelete