Sunday, December 30, 2018

Bilant 2018


2018 a fost un an bun: s-a nascut Make DACIA great again (care n-ar fi fost posibil fara prietenii de la Ruvix), proiect cu care am ajuns si la ApropoTV, webcomicul Auzite in RATB a devenit tot mai popular, ajungand la o audienta de 120.000 de oameni (multumesc Alina ca m-ai luat la bord), caricaturile au mers foarte bine, atat cele live la evenimente cat si cele digitale, am ilustrat "Marea Unire pentru cei mici" (ed. Vremea) plus vreo 14 carti pentru copii si nu numai (ed. Integral), am facut benzi denate si joucri pentru revista Amintiri din copilarie (una dintre pagini fiind inclusa in cartea "Romania in timpul Primului Razboi Mondial" de Alin Ciupala), benzi desenate pentru Shukar Magazine, am facut un boardgame (plus carte de activitati si revista de benzi desenate, impreuna cu Alexandru Ciubotariu) pentru Asociatia Little People Romania, o mascota si o figurina pentru Federatia Roamana de Lupte si am avut onoarea de a desena un tricou gandit de insusi Macanache, cu ocazia lansarii albumului sau MOFT. si au mai fost si alte proiecte de ilustratie, comics, caricatura politica, tricouri si afise.

sunt foarte norocos sa fac ce-mi place si sa fiu platit pentru asta. si cumva reusesc sa colaborez numai cu oameni de calitate. ca sa nu mai spun ca mi se pare ca sunt in concediu de cand sunt propriul meu boss

No comments:

Post a Comment