Saturday, December 19, 2015

Cum mi-a tras-o Facebook

a fost odata ca niciodata frumosul meu cont de facebook, unde postam schite, desene, muzica si alte chestii... toate bune si frumoase pana cand Facebook s-a trezit sa-mi transforme contul in PAGINA, fara sa intrebe, fara sa ma anunte, pur si simplu mi-a spus ceva de genul "am observat ca folosesti contul ca pagina asa ca am ti l-am transformat in pagina". Oricum ma gandeam sa-mi fac si o pagina oficiala de artist, chipurile, doar ca am pierdut tot ce am postat vreodata - desene, poze, albume foto de la evenimente etc iar toti prietenii mei imaginari de pe facebook au fost transformati in like-uri ceea ce inseamna ca eu NU MAI POT SA COMUNIC cu ei!!! doar daca ei dau un mesaj noii mele pagini, atunci eu pot sa le raspund! ma simt de parca mi-am pierdut telefonul cu toate contactele si m-a si batut cineva!

de ce s-a intamplat asta? simplu! inainte nu plateam nimic dar acum, daca vreau sa ajung la toti fostii friends, actuale like-uri, trebuie sa dau bani!!! chestia asta m-a convins inca o data ca Facebook nu e decat o prosteala pe fata, in care utilizatorii sunt de fapt produse vandute companiilor pentru reclama, studii comportamentale si altele... ca sa nu mai mentionez de manipulare, daci, masoni si annunaki!

deci daca vreti sa-mi urmariti desenele si alte aberatii pe facebook, trebuie sa dati like noii pagini: facebook.com/scc.comics/

ps: trei chestii care probabil au atras atentia asupra contului meu: in primul rand nu aveam poze cu mine in baie, nu-mi pozam mancarea si nici nu dadeam check-in de fiecare data cand ma duceam la toaleta (deci din start comportament anormal pentru un utilizator de facebook). Doi: relativ des (o data la 2-3 zile) postam cate un desen cu link catre acelasi url (blogul meu) si Trei: primeam multe friend request carora le dadeam accept (de la 2-3 pe zi pana la 20-30 intr-o zi in care postam ceva care era foarte shareuit). deci atentie cum folositi gunoiu' asta de facebook!

ps2: bineinteles ca am scris in vreo 2 locuri catre facebook dar n-am primit nici un raspuns.

1 comment:

  1. Ce porcarie, chiar nu ma surprinde...Ma asteptam la asa ceva de la CIA. NSA si FBI...Eu nici nu intru asa des pe FB...bine ca ai pomenit de faza cu desenele ca si eu am postat cateva....de'acu nu mai postez nimic, sa stau linistit....

    ReplyDelete