Thursday, July 05, 2012

Bizarro Classic


via: comicbookcity.ro

11 comments:

  1. Funny videoclipul..:)

    ReplyDelete
  2. Super interesant, multumesc pentru filmulet

    ReplyDelete
  3. Foarte interesant si funny videoclipul :)) Multumesc :D

    ReplyDelete
  4. Hehe..superman...it has been a while..:)

    ReplyDelete
  5. Foarte dragut filmuletul, mi-a inseninat ziua de luni pe care stiu ca toti o uram

    ReplyDelete
  6. Asa este, ziua de luni este cea mai grea, dar uite mai vedem un filmulet sau doua si ne simtim mai bine ;)

    ReplyDelete
  7. Mi e dor de superman..:Dasa cum mi l aduc eu aminte..!:)

    ReplyDelete
  8. Imi place tare mult filmuletul

    ReplyDelete
  9. mi-e dor sa mai vad un desen animat cum erau inainte anastasia cenusareasa(desene de la disney)

    ReplyDelete
  10. Foarte interesant si funny filmuletul :D Superman a fost si este eroul copilariei noastre :X

    ReplyDelete