Thursday, January 14, 2010

La pisoar

7 comments:

  1. :))))))))))))))))

    ReplyDelete
  2. toaoGEO10:41 AM

    Da!
    Si eu m-am imbatat "mai mult decat ma asteptam" aseara.
    Si azi sunt la birou si am o gramada de treaba.
    Dar eu ma gandesc doar, CE colega sa-mi violez! =))

    o sticla de Tuborg= 3lei
    un shot de tequila= 5 lei
    ...
    gandurile care-ti vin cand ajungi INCA beat la serviciu= priceless

    ReplyDelete
  3. :)) hai ma...pe bune faza ?:)

    ReplyDelete
  4. toaoGEO11:25 AM

    MAAAAXIM!!!!

    ReplyDelete
  5. Jalane11:54 AM

    Ce ti-e si cu pisoarele astea...cine le-o fi inventat :)))

    ReplyDelete
  6. Daca faza e reala,nu o sa ma mai mire nimic de acum incolo :)).

    ReplyDelete
  7. acum daca ma gandesc mai bine desenul isi are de fapt radacina intr-un incident din generala, nu vreau sa intru in detalii... but piss was involved :))

    ReplyDelete