Thursday, July 09, 2009

Growing Up

Ce inseamna maturizarea?... Cand eram mic ma intrebam oare cum o sa fiu la 18 ani... wow... mi se parea un prag atat de departe si important. Pragul ala a venit si a trecut, nici n-am apucat sa ma intreb oare cum o sa fiu la 25 pentru ca si pragul ala a venit si a trecut. Maturizarea asta n-a prea functionat la mine. Are rost sa ma intreb cum o sa fiu la 30?... cred ca nu... mai am pana atunci 1.333 de zile si o sa iau fiecare zi pe rand. (Cum s-a nimerit tocmai azi sa calculez cat mai am pana la 30?...)
video via feeder.ro

3 comments:

  1. conform psihologiei adultul e considerat cel peste 30 - 35. pana atunci esti tot "mucus". glumesc eu putin. da, la 24 ai mei ma simt mai matur decat la sa zicem 18 ani. si cred ca te maturizezi pana mori.

    ReplyDelete
  2. feeder.RO nu .com ;)

    ReplyDelete
  3. @igu eh m-am grabit (sa ma maturizez... NOT!)

    ReplyDelete