Thursday, July 02, 2009

Aventuri la periferie

Weekend-ul trecut am fost cu metroul tocmai la statia "mama dreacu", sau cum e cunoscuta de muritorii de rand "Industriilor". Pacat ca nu mi-a spus nimeni ca statia asta nu e in Bucuresti ci in Taramul Departe-Departe de Civilizatie. Incercam sa ajung la Shopping Center Militari pentru a profita de niste vouchere de cate 50 RON (money money money). Excursia a meritat pentru ca acolo am gasit destul de multe chestii misto (de la haine la trotinete si mingii de fotbal american) si la preturi surprinzator de mici. Tot acolo e si Decatlon, pe care intentionez sa-l vizitez saptamana asta.

2 comments:

  1. Am facut si eu acel drum. Am trecut pe langa blocul acela de nefamilisti unde toti aveau antene Digitv. Nu se mai vedea blocul in sine..era doar o chestie camuflata sub multe antene. Ca sa nu mai zic de cainii foarte, foarte prietenosi care au vrut sa-mi ia piciorul stang drept suvenir al civilizatiei.
    E super tare Decathlon. O sa lasi un salariu pe acolo dar merita.

    ReplyDelete
  2. deh ma Octav,daca n-ai stiut sa discuti din vreme cu bastinasii sa te indrume. eu sunt unul dintre ei,stau in Militari dar nu acolo in mahala

    ReplyDelete