Friday, January 16, 2009

Daca e vineri, e Compact

Toate drepturile @ COMPACT
Ce ne facem ca s-au dat zodiile peste cap din cauza noilor masuratori ale oscilatiei Pamantului in jurul axei sale. Erai Pesti, acum esti Varsator, erai Gemeni, acum esti Taur si tot asa. Ba mai mult, a aparut o zodie noua - cea a Sarpelui. Dupa ce ca oricum Horoscopul zilnic nu are nici o legatura cu realitatea (admit totusi ca Horoscopul general are ceva in comun cu realitatea) acum ne-au bulversat de tot. Detalii [aici]

5 comments:

  1. Anonymous12:54 PM

    Eu m-am uitat si tot Taur as fi :) So proud about that :P

    ReplyDelete
  2. este cea mai mare prostie pe care am auzit-o. lumea e-n criza si astora le arde de facut zodii. cum naiba sa fiu eu acuma "peste", daca m-am nascut cu coarne de berbec? vorba unui de pe situl sursa: "eu sunt berbec si berbecul, berbec ramane!".

    ReplyDelete
  3. wtf? eu nu imi dau capricornia pentru nimic in lume..mai ales acum cand vreau sa imi fac si tatuaj..tu ce zodie esti?

    ReplyDelete
  4. eu sunt si raman gemeni, indiferent ce mai inventeaza astia. dupa noul zodiac as fi taur dar caracteristicile gemenilor mi se potrivesc prea mult, atat mie cat si celorlalte 2 personalitati ale mele :)

    ReplyDelete
  5. SUBST. HALUCINOGENA5:00 PM

    :)) ce ai desenat u acolo e casiopeea :)) si in plus constelatzia "Omul cu serpi" nu decaleaza nik :))))))

    ReplyDelete