Tuesday, January 22, 2008

Split


7 comments:

  1. Anonymous12:09 AM

    omg chestii macabre :-S pana la urma...cum a facut faza aia? erau...2 pers nu? sau... De ecartelat (se zice?) sigur nu e cazul...

    ReplyDelete
  2. Anonymous12:58 AM

    FAKE!

    ReplyDelete
  3. Anonymous1:33 AM

    Penibil, si vechi oricum.
    Ideea e ca totul e regizat...
    Deci cine normal la cap, daca s-a desparti de picioare ar fugi tarandu-se in directia opusa???
    De ce n-au fugit si picioarele in directia opusa? Daca se miscau degetele inseamna ca functionau.
    Tin minte cand l-am vazut prima oara, intr-adevar socant pe moment, acum prea penibil.

    ReplyDelete
  4. Anonymous10:48 AM

    bineinteles ca fake dar oricum dubios! e vechi dar m-am gandit ca poate nu toata lumea a fost surprinsa la momentul respectiv

    ReplyDelete
  5. Anonymous1:00 PM

    ha ha funny as fuck nice 1 nas

    ReplyDelete
  6. Anonymous1:29 AM

    simplu ma: tipa aia sectionata era deja sectionata dinainte!!! avea proteze, si a ales-o special din multime

    ReplyDelete
  7. Anonymous1:32 AM

    oare pizda i-a ramas sub fusta sau a luat-o cu ea ???

    ReplyDelete