Sunday, September 09, 2007

Shoutcast TV rules!!!

Pentru ca TV sucks iar spatiul pe hard e limitat, va propun o alternativa foarte smechera! Se numeste Shoutcast TV prin Winamp Media Library! Unii poate stiti si o sa ziceti "old news" dar cei care nu stiti trebuie neaparat sa incercati si o sa ziceti ca si mine WOW! Ce inseamna Shoutcast TV? 300 si ceva de canale de streaming pe net, printre care vreo 4 canale numai cu Family Guy. altele cu Futurama, South Park, Dave Chappelle Show, Friends, Seinfield, Sopranos, The Shield, StarGate, Prison Brake si multe altele!!! E un fel de TV pe net, numai cu chestii tari si neintrerupte de publicitate!Cum functioneaza:

Pasul 1: deschizi winampul, dai click dreapta pe el si bifezi Media Library

Pasul 2: din lista din stanga, de la online services, selectezi Shoutcast TV. Apoi trebuie sa iti alegi o parola (nu stiu de ce, pentru ca nu ti-o cere niciodata) si sa bifezi (sau nu) Adult Content si AIA E!

Pasul 3: ENJOY!
Din cele peste 300 de canale TV alege-ti ce iti place! Sigur vei gasi ceva!
Unele canale se incarca mai greu, cateva au doar audio... o sa gasiti si canale in turca sau greaca, slujbe religioase, aerobic... dar si multe canale cu muzica sau filme, de exemplu eu m-am uitat la Blood Diamond, Ocean's Twelve si altele!

18 comments:

  1. Anonymous4:09 AM

    încearcă şi ăsta în caz că nu-l ştiai :) http://www.tv-links.co.uk

    ReplyDelete
  2. Anonymous9:17 AM

    sa stii ca e tare buna ideea..

    ReplyDelete
  3. Anonymous2:26 PM

    wawww...deci e prea tare habar nu aveam de chestia asta

    ReplyDelete
  4. Anonymous4:06 PM

    heeei, asta chiar e o chestie utila. MS de pont!

    ReplyDelete
  5. Anonymous4:19 PM

    testat...vizionat...placut! Ramane!

    ReplyDelete
  6. Anonymous10:10 PM

    thanx

    p.s.
    parola e pentru config

    ReplyDelete
  7. nu imi merge pls ajutatima. am facut to ce trebuie dar nu imi ia nici unul dintre cele prezente l ashoutcast tv ??? plss

    ReplyDelete
  8. nu imi merge!!! pls ajutati-ma si pe mn:^:)^ am bagat oto si aprola tot.dau 2 click pe cva din shoutcast tv dar nu imi merge nici unul nuj dc:??daca aveti vreao idee.. email:natolea@yahoo.coo. plss nuj ce saii dau

    ReplyDelete
  9. nu imi merge!!! pls ajutati-ma si pe mn:^:)^ am bagat oto si aprola tot.dau 2 click pe cva din shoutcast tv dar nu imi merge nici unul nuj dc:??daca aveti vreao idee.. email:natolea@yahoo.coo. plss nuj ce saii dau

    ReplyDelete
  10. nu imi merge!!! pls ajutati-ma si pe mn:^:)^ am bagat oto si aprola tot.dau 2 click pe cva din shoutcast tv dar nu imi merge nici unul nuj dc:??daca aveti vreao idee.. email:natolea@yahoo.coo. plss nuj ce saii dau

    ReplyDelete
  11. Anonymous11:37 PM

    dar shout cast radio imi merge!!

    ReplyDelete
  12. Anonymous10:05 PM

    culmea k mie nu imi apare "online services"

    ReplyDelete
  13. Anonymous10:09 PM

    Nu am "online services" desi am ultimul winamp ..

    ReplyDelete
  14. foarte ciudat trebuie sa fie undeva pe acolo... poate scrie altfel nu stiu... sau incearca alta versiune de winamp! la mine merge si ma uit la family guy as we speak!

    PS: merci ca ai avut rabdare sa imi citesti blogul atat de departe in urma! :)

    ReplyDelete
  15. Imi merg programele dar nu am programele romanesti..ce trebuie sa fac?

    ReplyDelete
  16. spunetiiiiiiiiii-mi plsssssssssssssssssssssss

    ReplyDelete
  17. ce fac sa-mi mearga si programele romanesti

    ReplyDelete
  18. sorry... can't help

    ReplyDelete