Tuesday, September 04, 2007

Bica... Vlad Bica

Ii dedic lui Vlad desenu' asta si citatul de mai jos:
"Of all the friends I have... you're the first!"
- Bender, Futurama
Vlad e cel mai vechi prieten al meu, totul a inceput cand mamele noastre, amandoua gravide, s-au imprietenit... deci s-ar putea spune ca suntem prieteni inca inainte de a ne naste... apropo: el s-a nascut pe 7 iunie iar eu pe 11 - o diferenta de doar 4 zile intre noi! Comparand pozele astea observ ca dintotdeauna EU am fost the handsome one! :)))

5 comments:

  1. Noroc. Lasa-mi te rog id-ul tau de mess, sau mailul, sa-ti zic doo vorbe. Mi-ar placea sa faci cate un desen pt fiecare poveste din "din spusele prietenilor" de pe blogul meu. Sper sa te tin curand de vorba. Poti sterge acest comentariu, dupa ce-l citesti si-mi trimiti un mail. Numai bine!

    ReplyDelete
  2. Anonymous9:47 PM

    sefa mea dupa ce a vazut poza: "erati simpatici cand erati mici! ce s-a intamplat intre timp?" :)))

    ReplyDelete
  3. hahaha, ce poveste aveti voi 2.... f tare!

    ReplyDelete
  4. Anonymous12:04 AM

    si povestea continua! aproape in fiecare zi! :)))

    ReplyDelete
  5. esti genial :)) !

    ReplyDelete