Monday, September 24, 2007

Aventuri la TNB

Clar e ceva in neregula cu copiii astia daca in 15 de minute de stat pe trepte la TNB esti asaltat de cel putin 4-5 pusti in cautare de tigari sau 5000 de lei! Faceam si noi cheta in liceu dar parca era altceva... si de cerut tigari fac si asta, colegii de la serviciu spun ca asa am strans bani sa plec la Barcelona, economisind banii pe tigarile care le fumez de la ei; cer tigari si in club cand mi-e prea lene sa cumpar (cer de la cei cu care m-am imprietenit dupa ce i-am calcat) dar copiii astia exagereaza cu asta, si cu frezele si cerceii si cu lanturile si zorzoanele si maimutoaiele agatate de ghiozdan si cu bautul in autobuz in timpul zilei... e o generatie a exagerarilor stupide!

11 comments:

  1. hahaha. Foarte tare.
    Si-acum ca tot am lasat comment...n-ai 5000? :P

    ReplyDelete
  2. Anonymous2:52 PM

    TNB = tinerii n-au bani :(

    ReplyDelete
  3. Anonymous3:11 PM

    Amicul de langa nu e tot ala despre care ziceai ca s-a tuns? I-a crescut parul intr-o zi cat la altii intr-un an? :))

    ReplyDelete
  4. ce te iei dragă de ei? ei sunt copii abuzaţi în copilărie. da? şi ei n-are bani şi e răi şi fumează ţigări tari. da? acuma dă-mi o ţigară.

    ReplyDelete
  5. ah, uite-o şi pe kidha mai şuş. ce faci dragă? şi pe tine te-aduce acelaşi vânt? :)))

    ReplyDelete
  6. Ma gandeam ca daca e SmokingCoolCat, tre' sa aiba o tigara, ceva. Sau macar sa deseneze una.

    ReplyDelete
  7. Anonymous12:50 AM

    ok... deci:

    kidha - am mai mult de 5000 ( si nu ma refer la bani) >:D)))

    alexandrog - cine n-are bani sa-si cumpere

    mxpx - vlad a evoluat deja intr-un personaj aparte si da, are forte supranaturale

    lulu - cine n-are un emo sa-si cumpere, sunt multi si ieftini, ie oferta la TNB!

    kidha again - sssssssssmokin'

    ReplyDelete
  8. Anonymous2:11 PM

    ai folosit si pix cu culoare galbena !! :O

    ReplyDelete
  9. Anonymous2:37 PM

    thanx for noticeing! :)

    ReplyDelete
  10. Anonymous5:04 PM

    Tipicul "pokemon"...

    ReplyDelete