Monday, July 09, 2007

Live Earth Campaign

Sambata 07.07.2007 s-au tinut 7 concerte pe toate cele 7 continente atragand atentia a peste 2 miliarde de oameni - 30% din populatia Pamantului...eu zic ca e ceva! Tema a fost incalzirea dramatica a climei pe care o simtim cu totii. De exemplu tin minte cand eram mic, ca iarna chiar era IARNA si dura TREI luni dar in ultimii cativa ani pot sa numar pe degete de cate ori a nins in Bucuresti!!! Ca sa nu mai zic de temperaturile de 38 de grade LA UMBRAAA!!!

In order to solve the Climate Crisis, we have to reach billions of people. We are launching SOS and Live Earth to begin a process of communication that will mobilize people all over the world to take action. The Climate Crisis will only be stopped by an unprecedented and sustained global movement.” - Al Gore

Eu unul, voi incerca sa ajut cat pot: nu mai las lumina aprinsa aiurea, nu mai las apa ca curga cand ma spal pe dinti (pe asta o stiu de mic dintr-o revista Bugs Bunny), n-o sa mai arunc o hartie doar pentru o mazgalitura si o sa ma interesez ce pot face mai mult si poate revin cu un nou post pe tema asta!

www.liveearth.org

2 comments:

  1. pe vremea aia am fost in italia si pot spune ca acolo era pe toate posturile tv, ba la stiri, ba reclame, peste tot! in alte tari se poate...dar la noi :| nu prea

    ReplyDelete
  2. Anonymous9:37 PM

    ma... eu zic ca se poate si la noi! daca macar eu si cu tine facem ceva si se mai gasesc inca 10 sau 100 ca noi, contribuim fiecare cu cate putin... macar atat...

    ReplyDelete