Tuesday, May 22, 2007

Pisica Jaga Jaga

Trebuie sa vedeti asta!

11 comments:

  1. ce manelisti distrusi!

    ReplyDelete
  2. Sterilize stupid people!

    ReplyDelete
  3. Anonymous12:53 AM

    frate ce ati fumat ? =))
    prea tare :D

    ReplyDelete
  4. Anonymous3:02 PM

    doi obositi. ar trebui impuscati

    ReplyDelete
  5. Anonymous5:50 PM

    some people have way too much time (or too much marijuana)

    ReplyDelete
  6. Anonymous3:31 PM

    manelisti... nu poti sa ai cuvinte despre astia... decat daca esti odihnit si ai cateva ore sa ii iei in basca .. distrusi intradevar..
    nu-i mai promovati...

    ReplyDelete
  7. Anonymous10:19 PM

    ce aveti cu oamenii? o ard la misto

    ReplyDelete
  8. Anonymous8:51 PM

    cruzime pt bietul matz. nu mai agresati animalultzele

    ReplyDelete
  9. Anonymous11:36 AM

    ce cretini :|

    saracu pisoi.
    cre ca se uita la ei ca la felu 20 si se gandea: "ce-am facut eu sa ajung intre astia 2?"

    :|

    ReplyDelete
  10. matza are stil oricum! :))

    ReplyDelete
  11. Anonymous1:19 AM

    saraca matza.
    sunt mortali. pentru ora 1.18.
    m-au facut sa rad :))

    ReplyDelete